شوی کامارو؛ جنگجوی آزادی

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

شوی کامارو؛ جنگجوی آزادی
شوی کامارو؛ جنگجوی آزادی

ایالات متحده یکی از کشورهایی است که به نظامیان بازنشسته یا کشته شده طی جنگ هایش بهای زیادی می دهد و اگر قرار باشد یکی از مردان یا زنان نظامی بعد از یک دوره طولانی خدمت، دوباره به کشورش باز گردد این موضوع حتی می تواند رنگ و لعاب بیشتری نیز به خود بگیرد. . .

Camaro ZL1 “Freedom Fighter”

Camaro ZL1 “Freedom Fighter”

Kelly Fromm نام مالک این کاماروی ZL1 ارتقا یافته است؛ این نظامی بازنشسته با تزیین این خودرو که آنرا پروژه Freedom Fighter نامیده، بصورت خودجوش اقدام به جمع آوری کمک های مالی برای سازمان های غیردولتی حامی نظامیان کرده است. بعد از پروژه هایی مانند Veteran-1 و بزرگداشت جنگ، این پنجمین کامارویی است که بعنوان ادای احترام به نظامیان آمریکایی ساخته شده است.

شروع به کار این پروژه از ژوئن 2012 و اولین رونمایی آن نیز در سمای 2012 بوده و بعد از آن راهی تورهای داخلی شده است. در ساخت این کامارو تیونرهای چون Stingray Garage و Livernois Motorsports که هردو ازجمله عرضه کنندگان آمریکایی لوازم جانبی برای مدل های فورد، کرایسلر و جی ام هستند، نقش عمده ای داشته اند.

البته تصور نکنید که این کامارو صرفا یک تابلوی نقاشی متحرک است چراکه با استفاده از سیلندرهای ماشین کاری شده LSA، سوپرشارژ، انژکتور، پمپ بنزین دوتایی و میل بادمک هایی که همگی آنها توسط لیورنویز نصب شده، میل لنگ Metco، اینترکولر Rotofab، هدرزهای ARL، میل سوپاپ های Hardened، سیستم اگزوز کورسا مدل Black و … قدرت و گشتاور پیشرانه 6.2 لیتری آن به ترتیب به 715 اسب بخار و 915 نیوتن متر برسد.

Camaro ZL1 “Freedom Fighter”

Camaro ZL1 “Freedom Fighter”

چنین اعدادی به یعنی معنی است که جنگجوی آزادی با رینگ های 22 اینچی فورج کاری شده USW که تایرهای پیرلی با سایز 265/30 در جلو و 335/25 در عقب آنها را احاطه کرده، می تواند یک چهارم مایل را 11.2 ثانیه و با سرعت 209 کیلومتر برساعت طی کند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 دی 1395برچسب:,

] [ 11:10 ] [ . ]

[ ]